Sidor

lördag 22 oktober 2011

Storm's coming? Hatchet's coming!

Har rullabstinens. Bara ett ynka tillfälle har blivit av denna veckan: torsdagsträningen. Men har pluggat och jobbat i veckan och inte kunnat åkt på egen hand och eftersom det är MS imorgon så är söndagsträningen inställd (jag jobbar ju iförsig då ändå annars hade man ju kunnat åka i garaget). Gah. Är ju ledig idag. Är sugen men har samtidigt tusen saker att fixa hemma: städa, plugga, skriva, sortera, träna annat än rull och bla bla bla så borde stanna hemma. Dessa beslut alltså.

1. När ingen ser/hör mig så brukar jag...
Fundera över hur min röv ser ut i shortsen. Dra ut trosorna som åkt upp halvvägs mellan skinkorna. Tro att jag gör det diskret. Vilket jag inte gör. Oh well.

2. Jag går aldrig hemifrån utan…
Rullor? I wish. Nej, mobil kanske?

3. Min blogg heter som den gör för att…
Fresh Meat= rulln00b, vilket jag och Andrea båda är och Chronicles för att jag tyckte det passade.

4. Vågade jag så skulle jag…
Slösa en stor del av mina sparade pengar på nya hjul, nytt tandskydd man kan andas med samt fint hjälmpynt samt testa att hoppa över sjukt höga hinder. Jag skulle även sluta alla mina själadödande jobb utan att oroa mig över min ekonomi.

5. Om tio år kommer jag…
Vara helt jävla awesome på rullandet men kommer ha sabbat mina knän för mycket för att kunna njuta av det. Lyckligtvis har forskningen gått så långt framåt att jag kommer ha två robotknän så all is well in the end.

Bild från här.

Inga kommentarer: