Sidor

måndag 3 oktober 2011

Knäskydd...äntligen!

Fick äntligen de rätta knäskydden igår. Alltså, de är stora, STORA, jisses, hur ska jag åka med dem? Känns just nu som det kommer bli en mardröm att göra crossovers. Hm. Visste att de skulle vara större men såhär mycket? Jag hoppas på att det bara är en vanefråga för de passar perfekt och känns som att landa på bomull. Kan behövas eftersom mina andra knäskydd åkte ner minst sex gånger igår på söndagsträningen och jag har varsitt blåmärke på båda knäskålarna (som för övrigt är ömma som satan).

4 kommentarer:

JuliaGusti sa...

De känns alltid gigantiska i början, men man vänjer sig snabbt :) Och det är fan så mkt skönare att landa på!

One Woman Army sa...

Kan jag absolut tänka mig, mina stackars ömma knän kommer vara överlyckliga framöver :)

Tone sa...

Hva synes du nå? Har du blitt vant til dem, og går det greit å rulle rundt med dem? :)

One Woman Army sa...

T> Det går alldeles underbart att rulla med dem :D Är mer än nöjd!