Sidor

torsdag 20 oktober 2011

Lagfotografering och träning.



Hejhej, Mrs. Jolly Rotten (#666) här, hoppas nu att mitt namn blir godkänt hos TwoEvils... :)

Idag är det torsdag, och jag laddar inför träning ikväll. Jag har lyst med min frånvaro här på bloggen ett tag, och det beror väl mest på att jag hela tiden har fullt upp, jobbar de kvällarna jag inte tränar, och att jag donkade i min svanskota för några veckor sedan och har haft lite ont. Sen slutade jag röka i samband med det också, så humöret har väl inte direkt varit på, ehh...topp, haha.

Gjorde slag i saken och beställde nya hjul här om dagen, det blev ett par rosa Radar Zen Outdoor wheel, som även skall funka bra inomhus. Beställde även ett par nya toestops, det blev ett par Gumball toe stops. Beställde från SwedeVix såklart, längtar tills de kommer :)

Ikväll blir det träning och sen lagfotografering efter det. Man lär ju inte vara supersnygg efter två timmars svettande, så det lär ju bli en minst sagt ärlig lagbild om man säger så, haha.

Det är lagfärger som gäller ikväll då, satsar på gröna leggings, vita strumpor, svarta shorts och vitt eller svart linne. Blir så bra så. Eller jag hade egentligen inga andra alternativ idag, allt annat ligger i tvätten.

Så, nu säger vi så för idag. Harebrahej :)

Inga kommentarer: