Sidor

torsdag 5 januari 2012

Torsdagsträning

Tekniskt sett var träningen i tisdags årets första men idag var årets första lagträning med tränare. Vi var inte jättemånga som dök upp men det gick alldeles utmärkt ändå och var väldigt lugnt och fokuserat tack vare ett lägre antal. Fokus låg på att öva inför minimum skills. Det börjar kännas bättre med vissa saker och sämre med andra, hur gick det till liksom? Jag förstår inte vad som hände? Glömde jag hur man gör plogstopp? Nuförtiden använder jag tydligen nästan exklusivt t-stop eller typ något halvt ploggstop där jag drar i högerfoten bara. Bah. Jag kunde det ju innan. Samma med att komma upp snabbt efter fall, känner mig som en slö klumpig elefant efter typ fem fall. Måste uppenbarligen träna benen ännu mer. Typ sexton dagar kvar till D-day. Right.

Inga kommentarer: