Sidor

söndag 22 januari 2012

Post minimum skills

Alltså, Minimum Skills. Jag trodde det skulle vara betydligt mer stelt och formellt än vad det faktiskt var, vilket var skönt för det gjorde att man slappnade av lite. Hur det gick? Alltså, vissa saker kändes bra, vissa saker kändes skit så jag tror nog mer på nej än ja men jag är alltid negativ (läs realistisk hehe). Jag har angstat väldigt mycket över testet innan men känner ändå att jag inte dör om jag får ett nej. Ja, det är en prestation i sig men samtidigt så vill jag inte klara testet om jag inte är säker, jag vill inte skada folk och vara en fara på banan. Tänker man så blir det plötsligt mindre viktigt med ens individuella prestation. Det hade dock varit riktigt sugigt om alla går vidare och man är ensam kvar men men. Jag känner mig dock riktigt stolt över hits/checks-delen idag, vi var ojämna par så jag fick köra med vår ass.coach och hon hittade hårdare än vad jag fått testa på tidigare men lyckades ändå hålla mig på fötterna rätt bra för det mesta och hitta tillbaka med hygglig balans. Kändes som att bli rammad varje gång hon slog i och jag har redan en härlig bunt med spruckna blodkärl på axlarna/ armarna, kommer se fint ut imorgon!

Efteråt gick en del av tjejerna hem till mig och vi tryckte i oss fika. Kändes välförtjänt. Pratade också av oss kring testet och rent allmänt. Det kändes befriande att skratta åt ens fails och misstag. Så nu är jag proppmätt på paj och kakor, är trött i varje muskel och stinker svett. Tänker alltså lägga mig på soffan, smälta allt fika och inte lyfta ett finger på resten av dagen.

Inga kommentarer: