Sidor

lördag 21 januari 2012

Lördag

Imorgon är det dags för MStest. Har gått igenom testet och funderat över de olika avsnitten. Det är svårt att utvärdera en själv eftersom man aldrig egentligen ser hur man åker. Dessutom presterar man ju härligt olika av och till beroende på dagsformen. Jag vet inte alls hur det kan tänkas gå, jag känner att jag kan vissa saker helt okej, andra not so much. Jag hoppas såklart på att klara det men helt ärligt känns lite nervöst både över att klara det och inte klara det. Och jag hyser inga illusioner om den egna förmågan. Jag har ca 6 månaders (augusti 11) träning under bältet, räcker det? Vem vet. Klarar jag det kommer jag börja träna med veteranerna, träningstimmarna går upp per vecka och ribban ligger mycket högre. Klarar jag det inte, får jag kämpa vidare i rookiegruppen tills nästa gång. Klarar jag det får jag testa på scrimmage. Klarar jag det inte så blir det inget med det. Dessutom, jag har liksom rotat mig i rookiegruppen, vi har kört ihop oss tillsammans och det känns sådär att vi nu, som grupp, kommer brytas upp. För det är vissa i rookiegruppen som jag är övertygade om kommer klara det (ni är så förbaskat duktiga tjejer!). Det kommer säkert bli jättebra i slutändan, oavsett vad som händer, men just nu känns det både osäkert och pirrigt på samma gång.

Inga kommentarer: