Sidor

lördag 7 april 2012

Thats how winning is done!

Idag har jag sovit länge, ätit och druckit bra, slappat, yogat (med fokus på att stretcha höfterna) och lyssnat på massor med peppig musik. Peppig för mig är oftast typ lite löjlig musik som Journey "Dont stop believing" eller Bon Jovi "Blaze of glory" och jag har två grymma spellistor som jag laddade ner från någon blogg för längesedan som består av (action) B-filmssoundtrack från 80/ 90talet, inklippta dialoger från filmerna (pepp-prat från Rocky någon?!) och det är fantastiska spellistor om man ska skriva arbetsansökningar eller om man försöker mota bort MSångest. Hade planerat att länka till bloggen där jag hittade listorna men den verkar har försvunnit. Hursom, någon som minns Rocky 5 (tror jag det är) och en mycket schleten och skräckopererad Stallone? Detta tal från den filmen är inklippt i mitten av den ena listan; very cheesy men också väldigt roligt:

Inga kommentarer: