Sidor

söndag 8 april 2012

PostMS

Just nu känns det som om det kan gå vilket som. Vissa delar jag failade på förra gången var jag mycket bättre på, vissa saker kändes sådär och vissa saker kändes rent av uselt. Men jag ska försöka tänka positivt. Hursom, det enda riktigt tråkiga var att jag fick en skate i bröstkorgen, vid ett fall i en paceline när tjejen framför ramlade, och jag tappade andan, väldigt läskigt känsla. När jag väl slappnade av och kunde andas ordentligt igen var det lugnt, men paniken sekunderna innan var inte att leka med. Dessutom ramlade en våra andra tjejer, slog i hakan och spräckte upp ett rejält sår så hon fick åka till sjukhuset för att sy. Nu är det iallafall bara att vänta. Besked skulle komma någon gång imorgon förstod jag det som. Kommer antagligen kolla mailen 4000 gånger till dess. Om jag failar den här gången med kommer jag tillbringa nästa vecka under täcket ätandes choklad och massor med självömkan, men den dagen den sorgen.

Inga kommentarer: