Sidor

måndag 16 april 2012

In between training.

Brev till den förväntade träningsvärken.

"Vart är du? Jag saknar dig!"

Nä. Alltså ingen värk såhär dagen efter. Inte ens vid trappgång. Jag skyller en del på SATS träningspass vid namn piloxing. Det låter töntigt: "en blandning av pilates och boxning". Men gud i min låda, vilka ben och vilken rumpa en får! Större delen av passet utförs nämligen i något som går att likna vid derby-stance. Som tidigare nämnt, ni derby's som har kort där, pallra er dit!

För att inte riskera att beskyllas för reklam vill jag tillägga att passets slut, som går ut på att gruppen "med inlevelse" ska ropa sleek! sexy! powerfull! i kör, är det vidrigaste slutet. F r u k t a n s v ä r t skämmigt. Tips för att slippa; insup en stor klunk vatten ur flaskan och se samtidigt jätteupptagen ut...



/Musslan.

2 kommentarer:

Final Cunt Down sa...

Hahahaha! Vilken fantastisk represenationsvideo.. Talar hon jamaicanska ibland eller är det bara jag (som hör fel, inte talar jamaicanska)."Twist dem knees"!
Det åsido så har jag ju besökt ett av dessa passen och avslutningen åsido så är det sjukt jobbigt! Ypperlig träning för framtida blocker-gluteus maximus!

Honey Blaze sa...

Jag har läst en del om de här passen och visst, de verkar jättebra, men slutet alltså...näej. Jag skulle vägra. Intensivt.