Sidor

söndag 1 april 2012

Söndagsträning

Hallen var bokad idag 14-17 för lite "fri åkning", dvs. tränarfritt. Vi var en bunt rookies som drog ut dit (trots bakfylla), hade hela hallen för oss själva, passade på att göra lite gemensamma övningar, leka runt och lyssna på peppig musik. Vi åkte 25 varv (Nytt personligt rekord: 28,5 varv dock endast baserad på ångest eftersom det blev en liten missuppfattning kring hur mycket tid det var kvar och det var mer tid än vad jag trodde så presterade på ren rädsla av att inte hinna 25 överhuvudtaget hoho. Ibland behöver man en spark i röven.), gjorde olika pacelines, packövningar, tränade stops, whips och hits, åkte lite runt och gjorde vad man ville och övade hopp såklart. Catten hade med sig sin pojkvän som filmades oss lite. Var väldigt roligt och inte så roligt att se sig själv på film. Kan förresten också meddela att jag och mina nya cushions har slutit fred, and then some. Luvs em. Fick dessutom chansen att skrika, styra och ställa lite idag under paceline och packövingarna. Oj. Jag gillar sådant för mycket för mitt eget bästa. Märks att jag inte undervisat på ett tag (hoho), luvs it. Det enda "tråkiga" var att jag ramlade idag, efter ett fall, och såklart slog i svanskotan (åker ju numera utan mitt skydd) men det känns ändå okej. Jag kan iallafall sitta ordentligt och kunde avsluta träningen utan problem. Men visst gör det ont och visst känns det surt. Väl hemma försökte jag lindra smärtan med att äta lite chips. Det fungerade sådär men var iallafall väldigt välförtjänt bakismat.


2 kommentarer:

Totta sa...

Underbara klipp! Blir så glad när jag ser det eftersom jag vet hur roligt det är :D men oxå för att det ser fantastiskt komiskt ut hihi!!!

One Woman Army sa...

Eller hur haha?! :D