Sidor

måndag 5 september 2011

Truckar ftw!

I och med att jag tyvärr måste banga träningen på torsdag pga av jobb men är träningspepp till bristningsgränsen kompensationsrullade jag med S & M idag. S och jag levde la vida loca och lossade på våra truckar. Alltså, the awesomeness (!), plötsligt lossnade massor med smågrejer jag inte riktigt nått fram med innan och många saker gick mycket, mycket bättre. Exempelvis slalom eller mer flöde i "stickyskate" och överlag kändes det mer flexibelt samt snäppet lättare att ta ut svängarna. Ska rulla på onsdag ett par timmar och tänkte eventuellt lossa en liten bit till (this is fun!) men inte för mycket för tror inte jag är stabil nog (än!) för att hantera det. Nej, dags för lite sömn, är härligt trött i kroppen så kommer somna som en gris.

Har förresten inlett operation "pynta hjälmen" med ett fint klistermärke jag köpte i Malmö i helgen. Jag tillhör nämligen den sortens människa som avskyr synliga märken/ loggor på kläder/ skor/ pryttlar så Pro tecs idé om att täcka sina hjälmar med diverse sådant är inte uppskattat. Men snart...snart, när eller snarare om (ha!) jag bestämmer mig för ett derbynamn ska detta målas på hjälmen och täcka det allra sista.


Inga kommentarer: