Sidor

måndag 26 september 2011

Damn

Hämtade ut mina knäskydd idag. Jag beställde pro-versionen av 187 killer pads. Och fick "The fly series". Vilket är den billigare (och sugigare) versionen för folk som vill ha knäskydd men som inte kräver skyddet som pro-versionen erbjuder. Typ. Jag må vara en rulln00b men skulle aldrig beställa något jag inte har någorlunda koll på. Och jag kan utan problem se skillnad på de olika versionerna. Som jag ser det finns det två alternativ: 1) Enkelt misstag, de skickade fel version, det löser sig smidigt med byte. 2) De skickade "rätt" och hoppas att man inte ska se skillnad och det kommer inte att lösa sig smidigt. Jag har dock handlat av samma företag innan utan problem så jag hoppas på alternativ 1. Är dock redan irriterad och stressad rent allmänt så hade gärna sluppit engagera mig i det här. Bah.

Inga kommentarer: