Sidor

måndag 19 september 2011

The birthing whip


Tränade i garaget med S och L från laget som försökte sig på en "birthing whip". Inte att rekommendera överhuvudtaget i bouts och svår att genomföra men lite som en spexig och kul grej. Jag upptäckte ju redan i helgen att mina korta hälsenor gör det typ omöjligt för mig att åka som en "köttbulle" så jag avstod från att försöka. Skönt med lite kvällsåk annars, tog det dock väldigt lugnt eftersom jag har träningsvärk från söndagen i alla muskler, förutom i princip övre delen av ryggen. Men smärta föder ju bekant karaktär så det är bara att bita ihop och rulla på.

3 kommentarer:

Anonym sa...

kul idé med sock derby! det ska jag ta vidare till laget i stan där jag bor!

S sa...

Hahah, fint att den finns förevigas på rookiebloggen.. Ju mer bevis et finns för att den faktiskt har hänt, ju bättre.. Eller? Derbyluv/ S

One Woman Army sa...

A: GO GO GO :D

S: You know it! Rookieblog hall of fame :D