Sidor

söndag 25 september 2011

Lagfotografering

I lördags tog laget nya porträttfoton till hemsidan. Tanken är att det skulle vara lite enklare skolfotoliknande bilder men jag som alltid tycker att more is more hade fnulat ut en temasminkning som passade namnet jag valt (One Woman Army 1337!!!). More is more liksom. Jag tror inte ens att jag kan stava till diskret (höhö). Sminkningen tog dock inte ens hälften så lång tid som det tog för mig att samla mig nog för att faktiskt ställa mig framför kameran. Jag är inte bekväm med att bli fotad. Festbilder på skoj jomenvisst, bilder där man måste se vettig ut (?) går inte lika bra. Men i slutändan blev mitt foto okej och det var en rätt rolig lördagsförmiddag. Grymt imponerad av de snyggaste tjejerna (!) som ledigt poserade (och vrålade mind you!). Fick också hjälpa till lite med olika sminkningar, which I looove. Fotona kommer att dyka upp på hemsidan, vet inte exakt när men någon gång framöver.

2 kommentarer:

Honey sa...

Jag gillar namnet, men inte numret...det har nämligen jag redan :) Så där får du gärna plocka ett annat.

/Honey Blaze

One Woman Army sa...

I haz fixed såklart :D