Sidor

onsdag 28 september 2011

In the name of roller derby.

Så var det då dags att försöka klura ut ett roller derby-namn, och jag känner plötsligt att jag hamnat i någon slags identitetskris. Vem är jag?

Jag vill ha ett roligt namn, och har några på lager och framför allt ett som fastnat lite extra i min hjärna.

Ett bra tips är att kolla upp namnet på http://www.twoevils.org/rollergirls/, så namnet inte är upptaget eller för likt någon annans namn. När du sen bestämt ditt namn lämnar du in det till klubben som du åker med, och som i sin tur registrerar ditt namn internationellt. Tunga grejer :)

Well, vi får se vad som händer med mitt namn, jag får helt enkelt fundera lite till...

I lördags var det dags för profilbildsfotografering till hemsidan, och 25 brudar i samma lokal kan bara betyda en sak, snygghet! Damn vad det målades, glittrades, tuperades och sprejades. Själv körde jag på långa lösögonfransar och ärtgrön ögonskugga. Skall bli kul att se resultatet av bilderna!

Nu laddar jag inför torsdagsträningen, och har lite ågren för att jag missade träningen i söndags. Men men, det är bara att ge sig på det igen på torsdag, ser fram emot det!

/Andrea

Inga kommentarer: