Sidor

söndag 18 september 2011

My new best friend

Är liniment. The glory. Även om min nederrygg gör mindre ont nu än bara för två veckor sedan (då jag hade ont i tre dagar efter varje träning) är tigerbalsam ändå bästisen. I synnerhet dagar som denna när man är helt slutkörd efter tre timmars söndagsträning. Som var awesome. Alltså, träningspeppen har aldrig varit högre känns det som. Dels efter helgens NSOande (bilder kommer snart!) där jag lärde mig massor och dels för att träningarna är så förbaskat roliga och det känns som om jag lär mig något nytt varje gång. Idag lärde jag mig förresten att jag måste ha nya knäskydd. Jag har sytt in och fepplat med mina Protecskydd sedan dag ett men kommer inte undan att ja de är för stora och ja de glider ner och rör på sig hela tiden när jag ramlar och rullar och ja köper jag inte nya kommer jag till slut skada mig ordentligt. Surt för plånboken men glatt för knäna (som är liksom ska hålla ett tag till höhö).

Inga kommentarer: