Sidor

måndag 11 juni 2012

Ze painz

Idag märks det att jag har fått smällar lite överallt, vaknade med blixtrande huvudvärk och en smärtande nacke som inte går att vrida på så bra. Hej Voltaren, du är min bääästa vän. Hursom, i helgen googlade jag lite nya balansövningar och hittade en rolig grej som kallas "slacklining", vilket egentligen är killar  som leker prima ballerina på ett snöre, men som vanligt när gamla koncept får nya kulturella betydelser så är det numera en cool, urban aktivitet som skateboardare håller på med för att öva upp sin balans och göra "tricks" på.



2 kommentarer:

Totta sa...

Oh!!!! Jag vill ha ett snöre när jag fyller år :)

One Woman Army sa...

Alltså, jag var ju lätt nedlåtande i inlägget men nu vill jag testa det, har hittat breda lastspännare på biltema för runt 200 spänn som jag funderar på att köpa. Är du med någon dag? Jag är verkligen jättesugen :)