Sidor

söndag 10 juni 2012

Söndagscrim

Alltså, idag har inte varit min dag, träningen kändes (för min del) som en katastrof, har ramlat så jäkla många gånger, fått både rullor och knän i huvudet, fejset har haft närkontakt med golvet ett par gånger (aj min kind) och jag lyckades ramla under ett jam och typ knäa mig själv alt att jag fick någons rulla i magen (var inte riktigt med på vad som hände) för det var bara att dra ut snabbt som sjutton till toaletten och hulka lite. Yes, idag har jag varit spelaren som varit ofokuserad, som ramlat framför folk och fällt dem samt allmänt varit all over the place. Man (jag) blir ju så jäkla frustrerad när det blir såhär för man vill göra saker bra men kroppen hänger inte med eller så försvinner fokuset eller båda två samtidigt. Jag mår illa, har ont i huvudet men känner mig på ett sätt härligt avslappnad eftersom jag känner mig rätt slutkörd. Slut men frustrerad över min egen utvecklig. Ungefär. Men ja, det var kul, absolut, annars hade jag ju inte fortsatt gå på träningarna. Har insett att jag framstår nog som rätt negativ på bloggen, vilket är fine, för jag är en rätt negativ person generellt sett (även om jag tycker att jag gör det med humor, hmm) men jag vill inte att det ska verka i bloggen som jag är negativ mot laget, personer eller mot roller derby. Roller derby är det roligaste jag har gjort på länge. Men jag är en person som ventilerar min frustration rätt mycket så därför är det ofta vad som hamnar på bloggen.
Anyway, fick rådet av en vän i föreningen som är ssk att jag ska börja äta något lätt eftersom jag fortfarande mår rätt illa men samtidigt är sjukt hungrig, så eh, nu drar jag till Willys och handlar något "lätt". Hon tyckte att avslagen cola och vitt bröd var bra att börja med, jag tänker att typ finska pinnar är som vitt bröd (ja, jag älskar tantfika). Over and out.


Inga kommentarer: