Sidor

fredag 15 juni 2012

MStest

Rookiesarna gör MStest nästa vecka på tisdag (håller tummarna för alla grymma tjejer) och jag tänker på hur mitt egna (senaste) test var. Jag gjorde det två gånger, klarade det andra gången. Mitt största ångestmoment var fallen och 25 varv, att orka med det. Så mellan de testen introducerade jag intervallträning i mitt liv och det gjorde världens skillnad. Tänkte på just det för förra träningen gjorde vi 25 varv på 5, fast som pack och vi klarade det, tillsammans. Så tänker jag på hur det var första gången jag åkte 25 varv och bara klarade typ 19, 20 (minns inte exakt) och var livrädd för att åka nära folk samt dog efter varje gång för att lungorna pallade inte. Och nu gör vi i avancerade gruppen det tillsammans som uppvärmning. Utveckling. Ska försöka komma ihåg det när jag blir sur på mig själv för att jag inte klarar vissa saker så bra som jag vill.


Inga kommentarer: