Sidor

onsdag 27 juni 2012

Ouch

Åkte på roadtrip med en kär vän idag, har ätit god mat och fika, sett intressant utställningar och hånat folk på marknad samt köpt något lagom litet fint att ta med hem. Men, med träningsvärken from hell. Alltså, jag går som en stelbent 80årig tant för att baksidan och insidan av låren gör ont, mycket, mycket, ont. Och baksidan av övre ryggen samt axlarna. Vilket iförsig inte är någon överraskning med tanke på att "shoulder presses" ingick i en av cirklarna igår och för att jag tränar inte axlarna så värst mycket (as in never) eftersom de vilat efter inflammation och jag liksom aldrig bara kommit igång med det efteråt (och för att jag inte är särskilt förtjust i det, yeah lite så). Fasar förresten för morgondagen, andra dagen med träningsvärk är ju alltid värst, typiskt att jag ska jobba hela dagen och att det kommer säkert vara mycket kartonger att lyfta och kånka omkring på. Försöker tänka positivt och belönar med bara liiiten bit kaka som plåster på såren. Mm.


Inga kommentarer: