Sidor

torsdag 14 juni 2012

MS-test.

Mottog igår mail från träningsgruppen angående minimum-skills som går av stapeln kommande tisdag, och woho! får tydligen chansen att visa vad jag går för. Eh. Förutsatt att:
(1) jag lyckas byta bort mitt jobbpass. Det pågår tydligen något som i folkmun kallas fotbolls-EM just nu, och jobbar en på sportbar är det oundvikligen mycket att göra. Herregu, stället kommer vara till bredden fyllt av snubbar som ropar "FITTA!!!" every now and then. ¨
(2) min förbannade jävla hosta ger med sig en gång för alla..

Ja, du hör ju, håll tummar & tår för ett byte och ett tillfrisknande, tack!


Justja. Igår syntes och hördes delar av GBGRD på Pusterviks klubb UDdA. Bakom DJ-båset tog Mad Fish, Villain Villa, Meg A. Bite och Dude Law plats. Det var fint och dansvänligt! Musikpasset inleddes med Ylle, och hör sen! Då min mobil valde att lägga av har jag dessvärre inget bildbevis från händelsen.

Annars då? Det börjar kännas att det är dags för bout. Peppad nanting se oschlögt...



Inga kommentarer: