Sidor

fredag 2 mars 2012

Meet A. Crusher

A. Crusher är en av "oldie"rookiesarna som började förra året men varit lite seg (hehe) med att skicka in sin presentation:




Namn: A. Crusher #414

Bakgrund: Smålänning som -02 lämnade den lilla hålan för att flytta till Götet. Har förr pysslat med innebandy, dansat i 5-6 år och även flitigt sussat omkring på inlines. Jobbar inom transport på ICA lagret i Kungälv. Bor med sambo. Är intresserad av musik, bilar och älskar att resa.

Jag hittade till Roller derby genom: Har känt till sporten men visste inte att den utövades längre. Fick reda på att det fanns ett lag i Gbg -10. Så jag drog på try-out och älskade det.

Min favoritdel av roller derby är: Hård träning, full fart, grymma brudar.

Planer för framtiden: Träna hårt och bli grym.

Råd till andra freshies: Det blir bättre.. Bara man vågar. Fick panik andra gången jag åkte. Kunde knappt ta mig fram på skatesen än mindre stanna. Kände mig inte så kass på try-outen. Nu känns det bra igen.

Inga kommentarer: