Sidor

tisdag 13 mars 2012

Confession time

Alltså, jag måste erkänna att jag tappat sugen lite. Det är så himla mycket omkring en nu, tar examen snart med en jäkligt osäker framtid, kämpar i motvind med min uppsats, jobbar på jobb jag vantrivs på något fruktansvärt (typ ont i magen av att behöva gå dit) och har börjat sova kasst igen. Kom hem från träningen idag (nu) och kände bara det här går inte längre. Sedan jag började rulla har det varit derbyn som gjort att allt det andra har kunnat uthärdats. Men det känns inte likadant längre. Jag vet inte. Jag bara behöver en paus tror jag. Från typ mitt liv. Nu kommer jag säkert vakna imorgon och ta tag i saker igen som vanligt (finns liksom inget alternativ). Men ja. En ny morgondag och nya tag och allt det där. Ta ta.

6 kommentarer:

Totta (Charlotte) sa...

Som lite pepp måste jag skriva att du ändå är väldigt inspirerande och tacka för instruktionerna med crossovers!

One Woman Army sa...

Amen gulle :) Var det vi som åkte igår tillsammans? Varför hittar jag inte dig på FB eller i vår medlemsförteckningen, för du kör med oss yes?!

Catten sa...

Hang in there!!!
ngn som är så bra som du får en vacker dag det du förtjänat :)

One Woman Army sa...

Åh bästaste catten :D

Totta sa...

Ja det var jag... Eh hm jag var lite seg med att lämna in ansökningspappret. Men gjorde det förra tisdagen så jag kanske får va med snart :-)

Swede Hurt sa...

Ibland känns det svin jobbigt - jag lovar... jag har gråtit över livet OCH derby många gånger.... men derby gör det hela värt!