Sidor

onsdag 21 december 2011

Post-bootcamp

Var helt slut efter bootcampet och det berodde tydligen inte bara på trötthet för jag har lyckats dra på mig värsta förkylningen. Lägenheten är täckt i gamla snytpapper och huvudet inlindat i infekterad bomull. Som grädden på moset var jag tvungen att dra intill stan idag för att fixa de allra sista julklapparna. För man har ju så fantastiskt mycket tålamod när man är sjuk. Bra förberedelse inför jul och juljobbande. När man är timvikarie innebär nämligen inte jul ledighet, oh noes, det innebär en chans att jobba extramycket med extra helgOB. Så jag är bokad en hel del fram tills nyårsafton. Också tyvärr en orsak till varför jag brukar bli rejält sjuk vid slutet av året. Förra året hade jag en luftrörsinfektion el grando, på gränsen till lunginflammation och var utslagen ett bra tag. I år hoppas jag på att förkylningen är allt som händer. Då passar det bra med att vi har juluppehåll i GBGRD: ingen träning tills 5e januari! Jag tänker nog klämma in lite träning ändå och rulla lite inomhus men ska ändå försöka fokusera på vila. Och julgodis. Yum.

Inga kommentarer: