Sidor

onsdag 28 december 2011

Dream on

Drömde om minimum skills natten till idag. Försöker att inte jaga upp mig för mycket inför MS (som är 22e januari) för jag är absolut en prestationsprinsessa ibland och det gör mig inget bra att ha en "make it or break it"-attityd eftersom man blir så jäkla knäckt då om man inte klarar det. Eftersom jag inte kan ha en hälsosam attityd till resultat i skolan tänker jag ge mig f*n på att jag ska ha det inom derby. Om jag inte klarar det nu så försöker jag igen. Enkelt. Försöker tänka så, då kommer ett misslyckande inte vara hela världen. Right. I drömmen klarade jag det men eftersom vissa moment underlättades av att jag flög (bokstavligen) med rullorna på så kändes det lite, ehum, intressant. /One Woman Army (Ps. Är det lättare om jag (OWA) och Johanna (Whiz) som skriver signerar med sitt namn? Är det oklart om vem som skriver vad? OWAs inlägg är ju taggade under Fresh Meat medan Whiz är taggad under Johanna. Good? No good? Ds.)

Inga kommentarer: