Sidor

torsdag 1 december 2011

New ride baby

Mina nya älsklingar: 


Alltså, vilken skillnad. Hade en rätt off-träning idag. Mycket tjafs i skolan, stelhet i kroppen, inte jättebra eller tillräckligt med mat under dagen men ändå. Älskar mina nya hjul, luv luv luv (ja, jag är absolut en sådan person som ser på mina saker som mer än bara saker, exempelvis är min dator min bästa vän. Yes, its kinda sad. Hursomhelst). Fick mycket mer fart men med mindre ansträngning. Är jättesugen på att testa och se hur det påverkar 25 varv på 5. Körde mycket hits idag i olika former. Nice. Var med trots att jag kanske inte borde i och med ryggen/ svanskotan men vafan, jag ramlade åtminstone bara framåt. Brände av och till en hel del i ryggen men det är så mycket bättre ändå än vad det varit. Känns dock som det blivit en liten ond cirkel: kan inte böja på knäna så mycket som man borde=ostadigare=ramlar mer=blir stelare, ostadigare=rinse and repeat. Oh well. Som sagt, kändes "off". Men alla träningar kan ju inte vara fantastiska och man är alltid hårdast mot sig själv. Underbart kul att träffa tjejerna och träna tillsammans oavsett.

Inga kommentarer: