Sidor

tisdag 14 februari 2012

Träning

Alltså, träningen idag hade alla förutsättningar att vara fantastisk, och den var kul. Men jag kände mig så jäkla långsam under Black Widow (uppvärmning) att det liksom satte sig lite i huvudet. Trist men sant. Vi gjorde "silly skates",  lite blockövningar och avslutade med en halvtimmas sockderby. Vi hade Fisken som bench coach, som gjorde bästa möjliga insats men vi freshies kan inte alla regler ordentligt och det blev pinsamt uppenbart idag. Det blev typ kaos av allt haha. Jag blev inte utvisad men fick ett gäng minors. Så bedriften idag: höll mig på banan utan att bli utvisad. Baby steps...baby steps. Testade även att blanda upp mina venoms idag med 4 atom super glue (91). Intressant på det hala trägolvet. Jag vet att många tjejer åker med betydligt hårdare hjul på just det golvet men gud jag var inte van vid det. Förhoppningsvis är det bara en vanefråga. Dags för sängen.

Inga kommentarer: