Sidor

söndag 26 februari 2012

Dag 5

Blåmärket har sitt eget liv. Ömt. Svartare. Alltså, om (när?) jag blir tacklad/ ramlar imorgon: ouch.


Hursom, imorgon kommer det in nya rookies. Känns förväntansfullt, och lite konstigt, på ett bra sätt. Man har ju vant sig att åka med gruppen och framförallt vant sig vid varandra, nu blir vi plötsligt många fler. Nyttigt och spännande. Ser fram emot träningen, har jobbat halva helgen och suttit framför datorn resten av helgen med skolarbete: behöver röra på mig. Mmm. Btw, satt och såg på tv under min jourtid på jobbet igår, såg på hockey. Derby har förstört mig helt och hållet. Har aldrig gillat sport, snarare motsatsen, "gillar" det fortfarande inte men känner mig sjukt fascinerad över hur hockeymupparna rör sig på isen. Har uppenbarligen blivit hjärntvättad. Men inbillar mig att det är lärorikt att titta lite sådär lagom, rörelsemönster and all.

Inga kommentarer: