Sidor

söndag 5 februari 2012

Jammercat

The cravingz:


Alltså. Tröjan måste bli min. Jag gillar cats-anything liksom. Ju mer "legitimt" desto bättre (dvs porslinskatter nej, katttröjor ja). Det är förresten träning imorgon. Har försökt hetsa foten till att läka och det känns mycket bättre men vette sjutton alltså. Jag har för mig att det är gummihall i hallen vi ska åka i plus två timmar=skinnflådd igen. (O)lyckligtvis kommer jag inte kunna rulla alls nästa vecka (jobb plus malmöresa) så tänker att det får gott om tid på sig att läka då. För att optimera mina förutsättningar inför morgondagens träning har jag jobbat elva timmar idag och ätit lördagsgodis till kvällsmat. Extremt lyckosamt yes?!  Jag menar, jag kunde öppnat flaskan med kall god alkohol från kylen istället så tycker jag gjorde det rätta valet som höll mig till socker.

1 kommentar:

Anonym sa...

va??? vad har du emot porslinskatter nudå??? jag känner mig kränkt! porslinskatter är så mycket bättre än en slafsig tshirt. så det så.