Sidor

torsdag 2 februari 2012

Omplåstrande

Köpte nytt förband på apoteket igår. Det ska tydligen "rensa" såret på bakterier och därmed "snabba" upp läkningen. Jag förväntar mig alltså att det dröjer max en, två dagar innan foten är återställd till fullständig kapacitet. Annars tänker jag bli väldigt besviken, blev ju faktiskt lovad detta, det stod ju på förpackningen och då måste det stämma. Hoho.

Annars: idag är det åtta dagar kvar till Malmö! Åker ner en dag innan bouten för att bo hos min vän K. Tar även med mig min utrustning så vi kan nöjesrulla lite tillsammans hon och jag och en av hennes roomies. Sedan har jag planer på att dricka massor med öl, titta på bouts, gå på efterfest och rent allmänt äta falafel tills jag kräks på det. Good plan? Jag gillar verkligen Malmö som stad så ser fram emot att bo där över en helg. Kort men gött.

Inga kommentarer: