Sidor

torsdag 17 maj 2012

Torsdagsträning

Dagens fail: Ramlade bakåt och slog i huvudet i golvet, blev lite yr men det gick över fort, är lite öm med lite huvudvärk men känns ändå helt okej.

Dagens win: Har börjat notera att numera när jag ramlar bakåt tar jag smällen på sidan av skinkan, istället för med ryggen (och riskerar att slå i svanskotan). Jag hamnar fortfarande på rygg men lite snett så all kraft träffar fläsket istället för känsliga bendelar. Jag hoppas på att detta inte är ett sammanträffande utan att jag faktiskt har "lärt" mig det, för har aktivt tänkt på att så borde jag göra för att minimera skador.

Annars var det en fin gemensam träning men jag är för knäpp, stressad och slutarbetad för att prestera bra just nu så det kändes sådär. Dock var det kul och jag känner mig betydligt mer avslappnad. Dags för mer pluggande då. Nio dagar kvar tills friheten.

Inga kommentarer: