Sidor

lördag 19 maj 2012

Flunsåsparken

Idag var det tjejfestival i Flunåsparken med lite olika prova på-aktiviteter och musik och allmänt skönt häng. Klart GBGRD var på plats och lånade ut utrustning. Kom direkt från jobbet och pallade inte riktigt att vara on skates efter en lång jobbdag och för lite sömn så pratade mest och lånade ut min utrustning till villiga själar och det var så himla pepp att vara där. Jag älskar att introducera saker för folk, den där första peppen är så förbaskat genuin och glädjande, så himla kul att svepas med. Vissa tyckte mest det var roligt att testa men jag pratade ändå med en några personer som jag hoppas att jag får se på nästa try out (yes?!). All in testade förresten på inlines och det började smidas planer om att värva minderåriga domare; många barn blev runtrullade av derbytjejer idag alltså.


Btw, något som jag försökte pusha för folk är att man kan komma och titta på våra träningar, det är helt okej om man är nyfiken så länge man förvarnar (och hör om det är okej just den träningen), inte stör och kommer i sansade antal. Just do it, vet att DU vill! Träningskalender med adresser finns på hemsidan!

Med tillåtelse från bästaste All in fick jag lägga upp detta episka in linesklipp:




1 kommentar:

Carro sa...

Tack för provåkningen önskar Hisingen by day!