Sidor

måndag 28 maj 2012

Den episka tröttheten

De senaste veckorna har varit slutspurten för inlämningen av mitt exjobb för min masterexamen. Stressen och ångesten har så sakteliga ätit på mig. Igår lämnade jag äntligen in den, nu väntar jag bara på godkännande från två håll (handledare plus projektledare) så jag kan skicka den till examinatorn. Vaknade imorse och hade tänkt vara med på uterull men satt ju uppe till fyra igår och skrev och imorse kändes det som om jag hade fått en slägga i huvudet, kunde inte fysiskt få kroppen att gå någonstans, än mindre rulla. Jag har inte gått på träningarna ordentligt de senaste två veckorna (varit med på ett pass här och där), min egna off skates träning har varit totalt ignorerad, en och annan uterull har hunnits med, mer för avslappning än träning. Jag har ätit för mycket socker, druckit för mycket energidryck och stannat uppe halva nätterna parat med jobb på dagarna eftersom jag skriver bäst på kvällar och senare och för att jag har massor med timmar på jobbet att ta igen efter en hektisk vår. Känner mig helt jäkla nedbruten. Både mentalt och fysiskt. Nu vill jag bara veta att saker är okej så jag kan gå vidare, så allt försvinner. Så är läget på FMC nu, har liksom inte kunnat blogga särskilt mycket om träningar eller derby eftersom det varit lite av den varan just nu. Men förhoppningsvis ordnar sig det efter examinationen, då är det sommar, ledighet och bara "vanligt" jobb och massor med träning. Efter jag sovit bort två dygn. Yes.


Inga kommentarer: