Sidor

tisdag 8 januari 2013

Tisdagsträning

Idag var det Minimum skills-träning med många nya ansikten, det var både roligt och intressant. Vad som var mindre roligt men intressant var att vi numera kör med att begår man en major (oavsett övning) är det tio armhävningar som gäller. Det ger domarna bra dömträning och tjejerna bra övning på att vara lagliga. Jag tycker verkligen det är bra och jag tror det kommer ge grymma effekter gällande penalties (särskilt med tanke på nya reglerna), jag knorrar mest lite för att jag gjorde (i mitt tycke) en hel del armhävningar. Inte orättvisa bedömningar tyvärr utan jag förtjänade varenda en av dem men inte blir det roligare för det. På träningen idag hade jag verkligen inte med mig huvudet alls, jag var lite all over the place och kunde inte blocka om så mitt liv hängde på det. Hjärnan ville inte koppla med kroppen överhuvudtaget, simultanförmåga? Ha! Det var en kul träning dock och roliga övningar, jag hoppas på att torsdagen känns bättre (och innebär mindre armhävningar hmpf).

Inga kommentarer: