Sidor

lördag 19 januari 2013

Adjöken adjö!

Kära bästa Armour armbågsskydd, detta är min kärleksförklaring till er! 

I ur och skur har ni varit vid min sida. På somrigt grus och vintrigt mumiedammig inlineshall har ni manglats och absorberat min svett. Utomlands och inomlands, i blänkande bouts, svettiga scrimmages och varenda sketen tisdag i Angered har ni kämpat med mig. I medvind och motvind har ni hjälpt mig att backblocka och att 4pointfalla. Efter en träning med CCR kom jag hem med ett armbågsskydd i medium och ett i small och ingen kändes vid ett ofrivilligt byte, så än idag är ni osymmetriska. 

Fortfarande med svart eltejp över loggan på vänstran efter Sweep Me Away går ni nu båda i graven. Jag skall gräva ner er vid rötterna på trädet utanför mitt hus när tjälen går ur marken och jag skall resa en liten liten gravsten över ert minne! Mina trogna raringar, tack för de två år vi fick tillsammans!



2 kommentarer:

final cunt down sa...

HAHAHAH! Linn, jag dör! vilken smäktande kärleksförklaring!
Dock..det här med tjälen, och foten av ett träd osv osv.. Är det samma lika som i sophinken under ett kaffefilter..?
Men snart är det födelsedag och då kanske de återuppstått som sprillans nya!

Linn sa...

Haha, busted! Ja, det är samma som sophinken! Orkade inte vänta på våren. Håller tummarna för födelsedaglig resurrection!!