Sidor

torsdag 24 januari 2013

One of those days

Idag var det en riktigt skitdag. Jag har börjat stressa med huvudet snarare än kroppen. Jag känner mig stressad fastän jag egentligen inte alltid är det. Inget bra tecken. Det är mycket på jobbet och mycket föreningsarbete och idag ville jag verkligen ha den där outleten som derbyträningen brukar vara. Jag har inte kunnat rulla på nästan två veckor pga av tatuering och MS-test och nu ville jag kötta. Och det hjälpte inte. Det är ingen annans fel än mitt egna. Jag behöver sova mer och stressa mindre. Men det kändes bittert och jag var inte världens finaste lagkamraten idag; butter och frustrerad. Tur att det är en helt annan dag imorgon och vi har bootcamp i helgen med mördarfys (vi har hyrt in en mma-tränare), massor med strategisnack, on skates teknik och avslutningsvis scrim. Det kommer kännas så himla skönt efteråt när man är helt paralyserad av träningsvärk (fysen på lördagen kommer förstöra min vilja att leva men kommer vara så fucking bra för musklerna och orken).

Musik till arga och bittra dagar:
(yes dålig kvalla men Rollins är kung)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Puss, kram och kärlek från Apkvinnan

One Woman Army sa...

<3!