Sidor

onsdag 31 oktober 2012

Last resort

Idag är det sista dagen på min medicinkur. Är jag frisk? Not really. Just nu känns det som två alternativ: halsinfektionen kommer bryta ut igen så fort medicinen försvinner ur kroppen, eftersom den inte försvunnit helt eller så kommer kroppen ta hand om det och är blir magiskt frisk som en lärka. Vilket är det jag hoppas på så jag kan gå på torsdagsträning och söndagsscrimmage. Den som väntar får väl se. Kommer ändå missa halva novembers träningar pga av resor (Berlin och USA) så vore ju finfint om jag lyckas pricka in andra halvans träningar.


Btw, någonting jag har snöat in de senaste dagarna är USARS och mer speficikt deras "nya" derbyregler. Men jag har svårt att hitta ett inspelat bout som har spelats under dessa regler eller en USARSmatch överhuvudtaget, någon som känner till det eller har någon bra länk?

Inga kommentarer: