Sidor

söndag 28 oktober 2012

Hell of Wheel

Poängen slutade 127-142 men var extremt jämt tills sista jamet, skiljde bara en enda poäng men tyvärr blev det ett sista powerjam till CCR som avgjorde spelet. Alltså, jag vet ju att våra träningar på sistone varit fokuserade på blocking, blocking under powerjams, byta mellan offensivt och defensivt, nöta spelscenarion til death och mer scrimmages men vad fruktansvärt bra våra blockers har blivit. Satt med hakan i golvet större delen av boutet och skrek tills halsen blödde, tjejerna spelade så fantastiskt och med en enda poängs skillnad i sista jamet kan vara ha varit den mest spännande matchen i år och även om det suger att vara sjuk så är det här verkligen matchen där det jag var tacksam över att vara publik och inte NSO.


Efter ha varit sjuk sedan förra lördagskvällen är jag lätt rastlös och träningssugen. Jag har verkligen inte gjort ett piss på hela veckan förutom varit hos farbror doktor, poppat piller, hostat gröna gubbar, ätit isglass till alla måltider och sovit 18 timmar/ dygn. Det spritter dock i hela kroppen och jag vill rulla så himla mycket. Jag hoppas att jag kommer kunna gå på träningarna nu i veckan men fram tills dess tröstar jag mig med mer isglass och bouttittande. Idag har det blivit mycket banked track;



Inga kommentarer: