Sidor

söndag 9 september 2012

MS-test.

Alla var så duktiga idag! Ni är grymma hela bunten!

Imorse vaknade jag och var inte ett dugg nervös.
På vägen till hallen mystes det hejvilt med en P3-dokumentär i lurarna.
Vätskebalansen var på topp, och det infann sig någon slags lugn & ro i själen.
Men sen! Minuterna innan testets start blev jag helt plötsligt toknervös av outgrundlig anledning.

Under testets gång försökte jag tänka på att inte hänga upp mig på de misstag som gjordes, med det var väldigt svårt. Det förbannade ältandet!

Men okej, en snabb sammanfattning av dagens test: roligt, nervöst, avslappnat (lite, ibland, mellan varven), jobbigt, ångest, nöjdhet, besvikelse, peppighet, osv.

Hu. Ja. Lite av en inre känslostorm var det faktiskt, även om jag gjorde mitt bästa för att dölja det.  Är glad att jag fick möjligheten att göra testet, och ser fram emot feed-back:en som komma skall.

Det är resan som räknas, som en säger.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hurra!! Och bra gick det ju! Kram Olja