Sidor

söndag 1 juli 2012

Söndagsträning

Idag var vi endast fyra stycken på träning, inklusive en tränare off-skates plus två domare, Dude och en gästande från Sthlm. Lite för lite närvarande för att göra de övningar som var Obi hade planerat men vi körde på ändå, 25 varv x2 (en omgång åt rätt håll, en åt andra), baklänges och sidåkning, stops, blockövingar och lite smått och gott i ungefär två timmar innan folk gick hem. Jag stannade och åkte en timma till, satte på lite musik via mobilen och körde intervaller samt tränade på stopp. Sjukt skönt att ha hela hallen för sig själv. Sedan gick jag hem och umgicks lite med min nya bästa vän: balansplattan. Vi ska umgås lite intensivt framöver och så får vi se vad som händer. M ska ju börja thaiboxas igen till hösten och behövde en platta för att göra övningar så hans knä klarar träningen och jag behöver öva på min balans så vi investerade i en.


Två veckor kvar till Malmö and counting. Är nervös, illamående, glad, pepp, förväntansfull och lite smårädd, allt på en gång. Gulp.

Inga kommentarer: