Sidor

torsdag 26 juli 2012

Insanity day 3

Idag åkte jag hem till Evil och vi gjorde dagens pass tillsammans, vilket var hennes första gång med insanity. Själv hade jag träningsvärken from hell i låren (innanlåren i synnerhet) men efter uppvärmningen släppte det. Vi lyckades med att hänga med hyggligt genom hela programmet. Såklart laggade jag på armhävningsövningarna, alltså, för i helvete, varför är jag så satans svag i överkroppen?! Det var kul med sällskap och för en gångs skull svettades Evil (hon brukar annars vara sjukt fräsch ut efter våra träningar medan jag eh not so much). Hon svettades lite sådär medans det rann från mig och droppade ner på golvet...i floder. Alltså, man hade kunnat vrida ur mig som en blöt trasa. Nu timmarna efteråt har träningsvärken återvänt lite lagom. Mums. Bilden är på en något ovillig men söt Evil när vi åt frukost efteråt (frukost nummer två då, jag pallar inte med så här hård träning på tom mage, så alltid en skål gröt innan).




Inga kommentarer: