Sidor

tisdag 24 juli 2012

Day 1

Alltså, jag känner spontant att jag inte riktigt vet vad jag har gett mig in på när jag övertalade R2 att dela med sig av Insanity workouten. Omg. Gjorde "Fit testet" idag (som man ska upprepa av och till för att kolla framsteg) och lord almighty vad jag svettades (det verkligen rann om mig). Vissa övningar gick bra (benövningarna såklart), vissa gick sådär (de som var mer cardioinriktade, lungorna hänger med hyfsat jämförelsevis) och vissa gick åt helvete (armhävningsjacksen; överkroppsstyrka, I haz none). Varför trodde jag att jag skulle palla att göra det här i 60 dagar? Haha. Alltså, jag lär dö, ska bli intressant och se hur länge jag pallar att hänga med. Nåja, villig att testa nya saker är jag iallafall. Och eftersom Evil har gett sig sjutton på att vissa helt sjuka militärhinderbanslopp ligger i hennes framtid så ska hon få testa på lite på torsdag, sällskap I like=mer motivation.


2 kommentarer:

Catten sa...

är lite nyfiken på hur du har tänkt göra de dagar du rullar?

starkt jobbat BTW

One Woman Army sa...

Nu tränar jag de dagar jag rullar eftersom det bara är chillrull, när träningarna kommer igång så blir det nog inte så, pallar nog inte det :D