Sidor

onsdag 1 augusti 2012

Pure Cardio

Alltså hatet mot Shaun T igår flödade. Pure cardio?! Att jag inte dog på kuppen. Jobbade hela dagen med intressanta (jobbiga) kunder, delvís uteblivna matpauser och gav mig ändå på insanityn på kvällningen. Bra beslut i den aspekten att trots att passen kör helt slut på mig så ger de mig samtidigt energi och all stress och spänningshuvudvärk försvinner=good shit. Men Shaun, kära lilla Shaun, dina träningsidéer är sadistiska.

Annars är ju största samtalsämnet att WFTDA flaggat för nya regler där minors tas bort: jag har inte riktigt bestämt för mig vad jag ska tycka och tänka men spelet kommer ju onekligen förändras. Eftersom man inte kan poodla längre och slipper hålla på koll på hur många minors jammers har tänker jag att livet blir lite lättare för benchstaffen. Om nu inte fler folk hamnar i boxen för majors...eh. Några tankar kring regeländringarna?

Inga kommentarer: