Sidor

måndag 3 december 2012

Derbytrötthet

Snö, mörker, konstant tröttma: yeah det är definitivt vinter. Jag fryser väldigt mycket i vår lägenhet och jag konsumerar väldigt mycket rävgift a la energidrycker (som jag annars skyr som pesten) och socker (mmmm) för att hålla uppsatsskrivarmotivationen uppe. För att inte tala om all förbaskad rättning på jobbet. Det krävs definitivt socker för att palla det. Kräktrött på rättning. Och kompletteringar, särskilt kompletteringar och diskussioner gällande betygskriterier visavi faktiska förmågor (eller snarare brist därav samt noll självinsikt). Det märks att terminsslutet närmar sig. Detta är väl egentligen inte så mycket relaterat till derby förutom att derbyn och träningen blir lidande pga av att ovanstående saker dödar min motivation.  Lyckades dock tvinga mig själv att testa Killer core-programmet idag och mina magmuskler gråter. Lagom uppvärmning till morgondagens träning. Där föreningen ska få finbesök från en representant för Västsvenska Idrottsförbundet. Ska bli kul. Och förhoppningsvis uppiggande.




Inga kommentarer: