Sidor

onsdag 13 mars 2013

Nya tåstoppar

När jag började åka avgudade jag Gumballs men som jag skrivit om innan fungerade de inte längre efter en sommar med platta stora tåstoppar. Jag trivdes inte med rundningen och kände mig ostadig och okontrollerad. Hade det inte varit för att jag måste ha ljusa stoppar för att inte riskera att göra märken på golven så hade jag säkerligen åkt på mina svarta stoppar (sure grip web stops) forever and ever.  Enter: Crazy Bloc toe stops. Också i gummi men platta och lite vinklade. Hallelujah moment på träningen igår. Jag älskar dem. Möjligtvis att jag kände av att de hade en mindre diameter (tog den lilla storleken) men betydligt bättre grepp än innan och lite extra "studsighet". Babies: welcome home.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, varifrån köpte du dessa? Är lite tveksam till gumballs också och dessa ser svinbra ut.

One Woman Army sa...

Hej! Jag köpte de på ebay :)