Sidor

onsdag 3 april 2013

Dirty Stopp Out!


Tjena Dirty Stopp Out!

Även du spelade ditt första bout i lördags, kunde du sova natten innan?
Jag kunde faktiskt sova jättebra natten innan. Två nätter innan däremot hade jag drömt
mardrömmar om att vi helt plötsligt skulle spela mot danska män och att de hade
satt ut massa hinder på banan...

Hur laddade du upp på morgonen?
Med kaffe och massa pepp musik!

Minns du något bra du gjorde på tracken?
Jag kamikaze-tacklade den andra jammern jävligt hårt en gång

Vad är du stoltast över?
Över att jag vågade vara med!

Gjorde du något pinsamt?
När jag skulle åka på toa och lyckades jag snubbla på en kant
så jag faceplantade framför alla NSO. Mycket elegant!

Vem i danska laget tyckte du var coolast?
Chili Burn

Hade du stöd på läktaren?
Ja, jag hade nästa 20 personer som kom och kollade och de hade en assnygg, custom made, stoppskylt! 
Så jävla grymt att ha så mycket stöd och de hejda på mig som fan!

Hade du en egen theme-song i huvudet?
Nä jag var för fokuserad...

Vad tänkte du när slutvisslan gick?
Jag hade precis satt mig i boxen så jag hörde inte visslan. Fattade först inte varför
alla stod i en ring och hoppade. Sen var det bara chock hela vägen till efterfesten...

Hur firade du på kvällen?
Min fina rumskompis hade köpt choklad till mig när jag kom hem OCH gjort en jättegod chiligryta så vi hade middag några styckna och drack massa öl. Sen drog vi till clooneys! Där var alla redan och då hände det saker hela tiden. Dansade, pratade, tacklades, skrek, drack och gjorde pyramid! Det var underbart!!

Vilken är din snyggaste postbouts-blessyr?
Fick bara massa blåmärken. Ett sjukt stort på rumpan!




Första fotot, Henrik Hank Oscarsson.
Andra fotot, Bengt Persson.

1 kommentar:

Final Cunt Down sa...

Hahah! Jag fattade aldrig att stoppskylten var för att visa support! Självklart var det din inser jag ju nu..En sån där sak som susar förbi snabbt som attan "eh..stoppskylt, va?!" och är borta 3 sekunder senare..
Fint!
Och grymt spelat!