Sidor

tisdag 6 november 2012

Tisdag igen

Tisdag, träning och den där göttiga känslan. Tisdag, träning och dags för mig att blogga. Det blir liksom bara i ruset efter tisdagsträningarna som jag får ur mig ett inlägg.

Träningen idag var så himla rolig (som vanligt). Inför varje ny grej känner jag typ "hjälp" och efter varje ny grej blir jag så jävla nöjd att jag vågade och att jag klarade det. Idag fick vi träna mer på weaving vilket är svinkul men också dödsläskigt. Det känns verkligen som att det går bättre och bättre för varje träning just nu. Packövningarna känns mindre läskiga för varje gång, och balansen finns där mycket mer nu när någon fastnar i mina hjul. Igår lärde jag mig att göra turn around toe stops (tror jag) när jag var och frirullade, och idag kändes stoppen i pacelinen mycket bättre än tidigare. Nu jäklar ska jag slipa bort konståkningsarmarna också

Idag har jag förutom att träna också sytt nya knäskydds-skydd, denna gång i bävernylon och i rätt storlek. Nu jävlar ska de sitta.

Dessutom har jag ändrat mitt derbynamn. Fitt for fight blir nu Voi Vittu.

Inga kommentarer: