Sidor

torsdag 15 november 2012

Bruised cherry

Jag har vart sjuk en längre tid, legat i influensa och varit allt annat än kry, men nu har jag blivit frisk och min energi har äntligen börjar komma tillbaka. Så nu vill jag träna hela tiden! Om det inte vore för den förbaskade träningsvärken då.. Och dessutom är jag nu även full av blåmärken, speciellt på överarmarna, eftersom att vi igår på träningen fick, för första gången, lära oss att slåss! Hehehe.. ;)
Jag trodde ju att jag, i och med min generösa bakdel, skulle vara hur grym som helst både hip checks och att blocka, men nejnej det var minsann svårare än var jag trodde, speciellt on skates! Så vad jag behöver träna på tills nästa gång är inte bara kondition och styrka, utan även balans!
Ute är det tyvärr regn och rusk, så att istället för att gå till parkeringshuset och träna så tror jag att jag i morgon kommer att rulla ner till källaren eller tvättstugan för att öva upp mina skills.

På Lördag ska jag, och tre andra brudar från GBGRD agera ringvakter på en wrestling-turnering här i Göteborg.
Så om ni vill se mig, och mina koola blåmärken är ni varmt välkomna dit! (Eller om ni mot all förmodan skulle vilja se själva wrestlingen..)


Mer info finns HÄR eller PÅ FACEBOOK

Derbylove //Cherryfuck

Inga kommentarer: